10+2 φράσεις γραπτού περιγραφικού λόγου για το Δυσλεξικό παιδί
Με τον Π, ο οποίος πηγαίνει Α' Γυμνασίου και είναι η πρώτη φορά που δέχεται παρέμβαση για τις Μαθησιακές του δυσκολίες, προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε την έντονη δυσκολία του στη σύνταξη κειμένου. Ξεκινήσαμε απο τη σύνταξη προτάσεων και προχωρήσαμε στο επόμενο βήμα που είναι η παραγωγή παραγράφου. Αρχικά για τον Π η σύνθεση μιας παραγράφου ήταν ένα πολύ πολύπλοκο θέμα. Η διαδικασία "κολλούσε" σε κάθε βήμα. Απο τις αρχικές ιδέες για αυτό που ήθελε να γράψει, έπειτα στο να μπορέσει να τις βάλει με μια νοηματική αλληλουχία και τέλος να τις γράψει με ένα τέτοιο τρόπο που να γίνονται κατανοητές. Το πρώτο πράγμα που μάθαμε ήταν η μέθοδος της χρωματιστής παραγράφου η οποία τον βοήθησε εξαιρετικά να τοποθετήσει στο χώρο την έκταση της παραγράφου και να κατανοήσει μέσα απο την οπτική αναπαράσταση τι σημαίνει πρόταση εισαγωγής, προτάσεις ανάπτυξης και τελική πρόταση. Μέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας για τη συγγραφή παραγράφων του δόθηκε να αναπτύξει σε μια παράγραφο το θέμα: Π...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου