ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΒΙΒΛΙΟ διαγωνισμός

Καλοκαίρι, θάλασσα, καφέ, παραλία, ξαπλώστρα, κουβαδάκι, και κανά βιβλίο. Όχι για εμάς αλλά και για τα παιδιά μας. Όσο και να είστε όλη μέρα στη θάλασσα ένα παραμύθι το βράδυ το χρειάζεστε για να διαβάσετε πριν κοιμηθείτε.
Για την αγάπη της  Ραφαέλας  μου στα βιβλία σας έχω μιλήσει πολλές φορές! Είναι μόλις 8 ετών και έχει σχεδόν τα ίδια βιβλία με εμένα που είμαι δηλωμένη βιβλιοφάγος! Μακάρι να συνεχίσει έτσι. 


Τις προάλλες χαζεύοντας διάφορα βιβλία στο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων κέδρος  έπεσε το μάτι μου σε ένα παιδικό βιβλίο Η Ραφαέλα  έχει αδυναμία στα παραμύθια και επομένως το προμηθευτηκαμε αμέσως
για τον αγαπημενο μας Τζερονιμο σας εχω μιλησει πολλες φορες
αυτη τη φορα στα χερια μας ηρθε το βιβλιο 

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΒΙΒΛΙΟ


Αγαπητά μου τρωκτικά,
Εδώ στην Ποντικόνησο, όλα τα βιβλία μου έχουν γίνει μπεστ σέλερ. Πρόκειται για ξεκαρδιστικές περιπέτειες, πιο τρυφερές από τη φέτα , πιο νόστιμες από τη γραβιέρα και πιο αρωματικές από την παρμεζάνα… Είναι ιστορίες που θα σας μείνουν αξέχαστες, σας το εγγυώμαι εγώ, ο Τζερόνιμο Στίλτον.
«Όλα άρχισαν όταν ο παππούς Τορκουάτο μου ζήτησε να γράψω ένα ξεχωριστό βιβλίο: το Χρυσό Βιβλίο… Όπως ξέρετε, στον παππού δεν μπορείς να πεις όχι! Από τη στιγμή όμως που μου ζήτησε να γράψω εκείνο το βιβλίο, μου συνέβησαν ένα σωρό απρόοπτα: δε μου ερχόταν έμπνευση, μου έκλεψαν το κομπιούτερ όπου είχα όλα τα αρχεία μου…»



Το καλύτερο όμως έρχεται τώρα,

Οι εκδόσεις  ΚΈΔΡΟς  που τους ευχαριστούμε πολύ, Για το καινούργιο ξεκίνημα, μας στήριξαν και μας χορηγούν 2 αντίτυπα 
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΒΙΒΛΙΟ
 για εσάς τους αναγνώστες του blog  αρκεί να ακολουθήσετε τους παρακάτω όρους και να συμπληρώσετε τη φόρμα που ακολουθεί


Όροι συμμετοχής και διευκρινίσεις διαγωνισμού:

1. Γίνονται δεκτές συμμετοχές μόνο από Ελλάδα και έγκυρη θεωρείται μια και μόνη συμμετοχή ανά λογαριασμό fb.
2. H κλήρωση θα γίνει μέσω του Random.org και ο νικητής θα ενημερωθεί από εμένα με προσωπικό μήνυμα στο e-mail  ή στον λογαριασμό fb που θα έχει δηλώσει στην φόρμα. Σε περίπτωση που ο νικητής  δεν εμφανιστεί εντός 3 ημερών από την αποστολή του μηνύματος, η κλήρωση θα επαναληφθεί για την ανάδειξη νέου νικητή στη θέση του.
3. Αποστολή/Παραλαβή δώρου: θα γινει με κουριερ
4. To δώρο δεν ανταλλάσσεται με χρήματα ή με άλλο δώρο.
5. Η διάρκεια του διαγωνισμού ορίζεται από δημοσίευσής του ως και την Δευτερα  18/7/16.
6. Ο παρών διαγωνισμός θα δημοσιευτεί σε διάφορα sites διαγωνισμών.



αποτελεσματα νικητες ειναι οι 

ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

ΚΑΙ

ΜΙΧΑΛΟΥΔΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως να αποθηκευσουμε την σιδερωστρα μας

Διαβάσαμε Μίλι & Μάγκνους 3: Η ληστεία της Αυτοκράτειρας

Αμέλια Ερχαρτ- εκδόσεις Παπαδόπουλος