Λίγες κατασκευές ακόμη!!!!

Όποια μου πει ότι κάνει όσα κάνω και έχει καθαρό εργαστήρι θα την πω ότι..ψεύδεται!!!!



Να φανταστείτε ότι αυτό είναι η μία από τις 4 μεριές του δωματίου και τις έχω όλες "καταλάβει", στο πλάι έχω τα πακέτα έτοιμα να φύγουν για Καβάλα και τα όσα ετοιμάζω για το μπαζάρ για τη Μυρτώ.




Συγχρόνως έκανα και ένα μικρό πίνακα ο αυτούς που πήρε η Ειρήνη μου γιατί...ζήλεψα που τα ξεκρέμασα από το μέρος που τα είχα μοστράρει στο σπίτι.



Το απογευματάκι είπα να σταματήσω τις κατασκευές μου και μπήκα στη κουζίνα να κάνω ένα κέικ με σταφίδες που αγαπάει ο άνδρας μου, κάτι σαν..φανουρόπιτα φίλοι μου.



Μετά πιάστηκα να φτιάξω λίγα ακόμη γούρια και CD ...και μετά έκοψα σε πηλό λίγα σπιτάκια για να τα στεγνώσω στα καλοριφέρ.







Τέλος φίλοι μου η κόκκινη και χρυσή λεπτή κορδέλα...οπότε σταματάω μέχρι τη ..Δευτέρα που πρέπει να πάω και στο γιατρό μου ( να μη το ξεχάσω) και μετά τη Κλώντη στο δικό της.
Όμως το καλύτερο ήταν πριν λίγο που ο Δημήτρης έβγαλε από το φούρνο τη ζεστή λαγάνα του και την" τιμήσαμε " με τσάι και ροκφόρ που του έχω αδυναμία ( φουλ οι θερμίδες) !!!



Κυριακή θα πάμε στο κτήμα να δούμε τα ζωάκια μας και να ξεκουραστώ βέβαια με τις γειτόνισσες.
Φίλες μου σας εύχομαι ολόψυχα ένα όμορφο ΣΚ.
Αχτιδένια φιλάκια.

Αναρτήθηκε από αχτίδα στις 10:17 μ.μ. 16 σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείουBlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest




Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016

Με αφορμή ένα ποίημα...




Μερικές φορές τα βράδια για ..αποτοξίνωση από το διαδίκτυο και τα όσα γεμίζουν τη ημέρα τη ζωή μου, διαβάζω στο κρεββάτι μέχρι να με πιάσει ο ύπνος και να πάρει η ευχή με πιάνει σχεδόν πολύ γρήγορα.
Διάβαζα λοιπόν για αλλαγή κάποια ποιήματα του Νερούδα μαζί με άλλους ποιητές. Μία υποσημείωση όμως με έκανε τη..περίεργη γάτα να ανοίξω το τάμπλετ και να ψάξω στη google για το σχετικό ποίημα που μου άρεσε πάντα.
Με ξάφνιασε όσα διάβασα γιατί είναι φοβερό να οικειοποιείσαι την εργασία και την έμπνευση κάποιου άλλου. Στη καριέρα μου στο μαγαζί που είχα ,πολλές φορές ζωγράφισα πίνακες άλλων κατόπιν επιθυμία των πελατών μου. Τους αντέγραφα μα δεν έβαζα υπογραφή από κάτω παρά μόνο όταν έκανα κάποιες παρεμβάσεις και αλλαγές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως να αποθηκευσουμε την σιδερωστρα μας

Διαβάσαμε Μίλι & Μάγκνους 3: Η ληστεία της Αυτοκράτειρας

Αμέλια Ερχαρτ- εκδόσεις Παπαδόπουλος