ΜΥΡΙΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αρχικά η προσαρμογή μας εμένα και του μικρού μου ήταν λίγο δύσκολη, ότι θα τον άφηνα για πρώτη φορά μόνο του στην μητερα μου  για 8 ώρες  περίπου δεν μπορούσα να το ανεχτώ και να το φανταστώ πως θα γίνει!
Τα 2 πρώτα βράδια ξυπνούσε ο μικρός μας και έκλαιγε και την τρίτη μέρα λέω    <<δεν παει άλλο θα σταματήσω δεν μπορώ έτσι>>!
τελικά οι μέρες πέρασαν ! δουλεύω ήδη ένα μήνα και τα πράγματα είναι πολύ καλά! 
Σήμερα όμως λόγω κάποιων υποχρεώσεων του πατέρα μου  ο μικρός μας έπρεπε να παει στη πεθερά μου σε ένα διπλανό χωριό και να καθίσει εκεί για 3 με 4 μέρες δεν ξέρω πόσο θα αντέξω! Ηδη τώρα που γράφω την ανάρτηση είναι 3 το βράδυ και δεν με πιάνει ύπνος!
Ξέρω θα μου πείτε η πρώτη φορά είναι δύσκολη αλλά ναι σήμερα είναι η πρώτη φορά!
Ομως πέρα από αυτό,  το καλοκαίρι παιδιά στο χωριό  έχει άλλη χάρη! 
Πέρυσι στην Αθήνα δεν καταλάβαμε καλοκαίρι! Ημασταν σε ένα σπίτι συνέχεια και βγαίναμε μετά τις 8 το απόγευμα καμία βόλτα στην Ελευσίνα, τα μπάνια μας πολύ λίγα, ενώ φέτος έχουμε κάνει ήδη καμιά 15 αρια αφού η θάλασσα μας είναι δίπλα! Και όταν έχω ρεπό μπορεί να γίνει και πρωί και απόγευμα. Ετσι καταλαβαίνεις καλοκαίρι και έτσι γεύεσαι τις καλοκαιρινές  γεύσεις και τα καλοκαιρινά αρώματα! Το καρπούζι το πεπόνι το φιδάκι που καίει, τα παγωτά μας που τα μετρούσαμε,  τα μπάνια μας το ίδιο,  να γεμίζει άμμο το μαγιό μας, να γεμίζουμε αλμύρα, να μας τσιμπάνε τα κουνούπια, και να ξυνόμαστε συνέχεια, να βάζω γαλάκτωμα καρύδα ή βανίλια και να μυρίζει όλο μου το σώμα! Να περπατώ ξυπόλυτη και τα πόδια μου μονίμως μαύρα να είναι, να σκέφτομαι μόνο το τι θα φορέσω και τι σκουλαρίκια χρωματιστά, να τα συνδυάσω, να είμαστε παρέα στο μπαλκόνι και να πίνουμε συνέχεια μπύρες και να τρώμε πατατακια να βγάζουμε κάθε βράδυ την τηλεόραση έξω στο μπαλκόνι,  και να ξαπλώνουμε στο στρώμα που έχουμε έξω , να τρώμε σπόρια  να λέμε τα νέα της ημέρας και να κοτσουμπολευουμε  να γελάμε δυνατα  και να ξυπνάμε την γειτονιά μέσα στα άγρια μεσάνυχτα. Και το μεσημέρι νταλα ο ήλιος  να τζιτζιριαζει 
Μύρισε καλοκαίρι και το παιδί μου θέλω να το ζήσει το καλοκαίρι όπως το έζησα και εγώ και όλα τα καλοκαίρια έτσι θέλω να τα ζήσει, και όχι κλεισμένο μέσα σε ένα σπίτι και να βλέπει παιδικά! Αυτά το χειμώνα 

Το καλοκαίρι θέλω να ξαπλώνει κάτω στην αυλή και να γεμίζει χώματα θέλω να τρέχει και  αν πέσει να γυρίσει και να μου πει μαμά έπεσα. Τα γόνατά του να είναι μαύρα τα χέρια του και αυτά μαύρα τι άλλο θέλω; 
Καλοκαίρι 
ζήστε το τι έμεινε; Ενας μήνας ακόμα! και αυτός ο μήνας θα περάσει πολύ γρήγορα


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως να αποθηκευσουμε την σιδερωστρα μας

Διαβάσαμε Μίλι & Μάγκνους 3: Η ληστεία της Αυτοκράτειρας

Αμέλια Ερχαρτ- εκδόσεις Παπαδόπουλος