Μήπως ξύπνησε η οικολογική συνείδηση;

Καλημέρα από την μουντή Θεσσαλονίκη, Σήμερα 31 Γενάρη, πέρασε και ο πρώτος μήνας του χρόνου. Τελικά περνάει γρήγορα ο καιρός. Καταλάβατε πότε περιμέναμε πως και πως τα Χριστούγεννα και πότε πέρασε ήδη ένας μηνας;;

Πέρυσι τέτοια μέρα, είχαν μπει κλέφτες στο σπίτι μας στην Αθήνα και ήμουν μέσα με τον μωρό( 6 μηνών). Πέρασε ένας χρόνος. Είναι κάποιες ημερομηνίες που πιστεύω δεν τις ξεχνάς, αλλά ο χρόνος θα τις αλλοιώσει.

Εμείς εδώ στη ζωηράδα μας, ο μικρός γίνεται συνεχώς και πιο ζιζάνιο.



Μας τα έχει σπάσει όλα. Με τα παιχνίδια του δεν παίζει, πάρα μόνο σπάει και σκίζει παραμύθια. Δεν ξέρω έτσι είναι και τα δικά σας τα παιδιά;; Και όταν τον μαλώνω έρχεται και με μαλώνει και αυτός. Ανεβαίνει πάνω στα τραπέζια



σκαρφαλώνει στον καναπέ και πηδάει από πίσω, γενικώς από πίσω συνέχεια βρίσκομαι. Δεν τον αφήνω λεπτό.

Την Τετάρτη που μας πέρασε πρώτη φορά πήγαμε στο γήπεδο Τούμπα στον αγώνα Παοκ Ηρακλής βασικά εγώ με το μικρο πρώτη φορά, ο σύζυγος συνέχεια πηγαίνει. Φθάσαμε μια ώρα νωρίτερα και έχω να σας πω οι καντίνες ήταν αμέτρητες. Κόσμος πολύς με σκουφιά και κασκόλ να περιτριγυρίζουν και τέτοιο θέαμα πρώτη φορά είδα, ηταν και μερικές γυναίκες να πουλάνε φελιζον που ο άντρας μου τα ονομάζει μαξιλαράκια, τα πουλούσαν 50 λεπτά και τα παίρνει ο κόσμος για να κάθεται σε καθαρά καθίσματα. Ο μικρός το χάρηκε ποιο πολύ από όλους μας ηδη πλέον συμμετέχει σε ότι κάνουμε, το αντιγράφει κατευθείαν. Προχτές που βγήκε ο Χριστόδουλος Ξηρός και μίλησε στο κρησφύγετο του μόλις ο σύζυγος τον είδε τον μούτζωσε και τον είπε μ@λ@κ@ και γυρνάει ο μικρός και του κάνει <<ΝΑ>> μούντζα και στο τέλος @ακα. έπαθα πλάκα

Πλέον έχει αρχίσει να λέει τις δισύλλαβες λεξούλες, παππού είδες, βρέχει, κάνεις, κακά, ποπό,αγκαλιά. κάθε φορά που χτυπάει το σταθερό το σηκώνει και λέει ΝΑΙ

ξέρω χαζομάρες σας λέγω, αλλά τελικά όλες οι μάνες έτσι είμαστε. και εγώ αυτά δεν τα έδινα σημασία, έλεγα σιγά μωρέ πως καντε έτσι. Έλα όμως που το τόσο το κάνουμε τοοοοοοοοοοοοοσο.


#$%@


Προχτές εκεί που κοιτούσα στο ίντερνετ διάφορα, είδα αυτή τη φώτο



έρχονται καινούργιοι κάδοι κατηγοριοποιημενοι και με διαφορετικά χρώματα για μεγαλύτερη ευκολία.

Σε εσάς έχουν έρθει;; Εδώ πάντως στη Θεσσαλονίκη δεν έχω δει ακόμα τίποτα


















Όμως καθώς διάβαζα το άρθρο τι πρέπει να πετάμε και πως πρέπει και τι δεν πρέπει να πετάμε ξύπνησε η οικολογική μου συνείδηση. Αναρωτιέμαι κάθε μέρα πετάω μια μεγάλη σακούλα απορριμμάτων, και έχω 3 με 4 πράγματα που μπορώ να τα βάζω σε άλλη σακούλα να τα αποθηκεύω αλλού και όταν μαζεύονται αρκετά να τα πετάω στους μπλε κάδους. Αποφάσισα να το ξεκινήσω.

Ήδη ενημέρωσα και τον άντρα μου για αυτήν μου τη πράξη, τον βρήκε σύμφωνο και εδώ και 4 μέρες έχω μαζέψει αυτά τα πράγματα



να σας πω την αλήθεια μέσα το site αναγράφει να ξεπλένω κάποιες κονσέρβες για να μην στάζουν τα ζουμιά. Όπως κονσέρβες από ψάρια. Εγώ δεν το κάνω. Αυτά μυρίζουν και δεν μπορώ να τα έχω κρατημένa ούτε 2 μέρες. Αυτά τα πετάω κανονικά, αλλά τα άλλα όπως πλαστικά μπουκάλια χυμούς και κουτιά από γάλατα, μπορούμε κανονικά να τα κρατήσουμε.

Η οικολογική συνείδηση ξύπνησε. Νιώθω ότι συμφιλιώνομαι και εναρμονίζομαι με τη φύση

Η δική σας οικολογική συνείδηση έχει ξυπνήσει;;;


ΠΗΓΗ  http://otanexoesena.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως να αποθηκευσουμε την σιδερωστρα μας

Διαβάσαμε Μίλι & Μάγκνους 3: Η ληστεία της Αυτοκράτειρας

Αμέλια Ερχαρτ- εκδόσεις Παπαδόπουλος